amandasegnalillablogg

Alla inlägg under april 2010

Av Amanda Meuller - 25 april 2010 13:12

Åhhh jag länktar värkligen tills i mon då jag kommer att få min nya mobil. Det är en Sony Ericsson W995 :) Skulle så gjärna kasta min mobil på golvet och sedan hoppa och sparka på den! Men det fick jag inte för mamma bara för att hon tycker att den går att använda om någon annans mobil går sönder... Vem vill egentligen ha en mobil som låser sig hela tiden? Aja jag tänker i alla fall inte använda den om min nya mobil går sönder...

 

Kramar Amanda

 

Gamla                                        

 

                                 

Nya :)

  

 

 

 

 

Av Amanda Meuller - 23 april 2010 17:29

Nu är det dax för fredagsmys med Cecilia. Vi ska kolla på talang och film :) Käka godis och ha det jätte mysigt!!!

 

Av Amanda Meuller - 21 april 2010 21:15

Nu är jag så otroligt trött på min CP mobil som bara låser sig hela tidan!! Men nu har jag köppt en ny fin mobil som jag hoppas på att den ska hålla lääääänge

Kram Amanda

Av Amanda Meuller - 1 april 2010 21:08

Jag kom att tänka på en sak häromdan.. Alla ni som läser min blogg måste ju undra vem är den där Amanda egentligen? Ja vi vet ju att hon har en häst som heter Tamara, men det är ju det ända ni vet!! Så nu ska jag berätta lite om mig själv :) Jag heter Amanda som ni redan vet och många säger att vi äger ett zoo xD Vi har lixom fyra katter som heter Figgaro, Moses, Sebastian och Simson två hundar som heter Rocky och Texas, två hamstrar som heter Roffe och Lilo och vi har även en ödla som heter Lena. Som alla inte brukar märka är att alla djuren är döpta efter en tecknad eller en serie figur.. Kan ni gissa vilka vi har döpt dom ifrån? Aja lite mer om mig ;) Jag är snart 14 år och har diabetes som jag har haft sen jag var 5. Jag och pappa fick diabetes samtidigt vilket är mycket ovanligt. Jag har en bästa vän som heter Kajsa och jag är snäll och galen ;) Det är typ allt om mig xD 

Många kramar Amanda <3

Här får ni lite bilder på våra djur ;) 

 

Tamara <3

 

 

Texas (Från boken Texas och kolapappret)  

 

  

 


Rocky (Hunden Rocky, serietidning)

 Figgaro (Mimmis katt, även med i pinoccio)    Sebastian (Sebastian Krabba, Ariel)   Simson (familjen simson)   Moses (Prinsen av Egyptien)   Lilo (Lilo och Stitch)    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv som Amanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards